7 Şubat 2012

Bir Aşk...Bir Nefes...Bir Kızım...Bir Eşim...

Bir Aşk;
Ben hayatta aşka inananlardanım,bu sebeple ilk önce hayatıma aşkı çağırdım.Eşimle tanışmamızdan çok kısa süre sonra bir sen bir ben bir bebek hayalleri kurarken birden evli mutlu çocuklu olarak bulduk kendimizi.Anladım ki insan çağırdıklarını yaşıyor.Ben aşkı çağırdım ve eşim hayatıma geldi.Evlilik aşkı öldürür mü öldürmez mi bilemem ama ben hayatımdan memnunum.Eğer aşkı istersen yaşatmasını bilirsen küçük mutluluklara büyük anlamlar yüklersen hiçbir zaman biz olmaktan vazgeçmezsen seninle kalıyor.

Bir Nefes;
Aşktan sonra hayatımın dönüm noktası Eylül'ün doğumu oldu.Benim doğum hikayem biraz farklı.Çünkü benim kızım geliceği zamanı kendi seçti ve henüz 29 haftalıkken dünyaya merhaba dedi.Bazı anlar tarifsizdir sadece yaşanır o zamanlarda benim için öyle oldu.Hiçbir şey istemiyorsun prematüre bir bebeğin olunca sadece nefes alsın.Ama bebeğim öyle güçlüydü ki sımsıkı tutundu hayata.İşte bu yüzden o benim için nefes.


Bir Heyecan;
Bir aşk ve bir nefesten sonra şimdi de hayatımda yeni bir heyecan var.Yeni blogumla kalbimde ve zihnimde biriktirdiğim herşeyi paylaşmak istiyorum.Hayatıma anlam katan ne varsa, annelik yolunda öğrendiğim ve öğreneceğim tüm deneyimleri,ruhumda asılı kalan tüm zamanları, ne yaşadıysam paylaşmak istiyorum.Bu aşamada şimdiden nefesim kızıma ve canım eşime teşekkürü borç bilirim.Ve masal başlasın...




Hiç yorum yok: